HR (R)evolution

NOWE KOMPETENCJE HR • ZARZĄDZANIE PRZEZ ZAANGAŻOWANIE • AUTOMATYZACJA PROCESÓW

KONFERENCJA

PROGRAM
REJESTRACJA

zostało do wydarzenia

Dni
Godzin
Minut
Sekund

MsMermaid – Conference Center at The Tides

ul. Wioślarska 8, Warszawa

3 października 2019

  • Pracujesz w dziale HR? A może nim zarządzasz?
  • Lubisz poznawać najnowsze rozwiązania z zakresu HRM?
  • Stale szukasz inspiracji?
  • Interesują Cię nowe rozwiązania dotyczące rekrutacji, zaangażowania i motywowania?
  • Lubisz poznawać ludzi ze swojej branży i wymieniać się z nimi doświadczeniami?

Jeśli na powyższe pytania odpowiadasz TAK, nie czekaj, dołącz do grona uczestników wyjątkowego spotkania HR (R)evolution! W myśl zasady „nic o nas bez nas” zgłoś się już dziś i wspólnie z nami kreuj nową rzeczywistość HRM! Spotkajmy się 3 października 2019 w Warszawie, w wyjątkowym miejscu – MS Mermaid!

Czym jest HR (R)evolution?

  • Spotkaniem praktyków HR, podczas którego przedstawimy najnowsze trendy i rozwiązania HRM
  • Platformą wymiany wiedzy i doświadczeń
  • Konferencją, która nastawiona jest na zaangażowanie uczestników
  • Społecznością ekspertów gotowych na nowe wyzwania

O czym będziemy mówić?

Dlaczego warto wziąć udział w HR (R)evolution?

  • Jak kształtował się rynek HRM przez ostatnie 25 lat i w którym kierunku będzie się rozwijał?
  • Jak przyciągnąć najlepszych kandydatów i ich utrzymać?
  • W jaki sposób doskonalić środowisko pracy w dużych i heterogenicznych strukturach?
  • Dlaczego dział HR powinien być traktowany jako kluczowy element strategiczny firmy, który ma wpływ na marketing, sprzedaż, wizerunek oraz finanse?
  • Dlaczego HR przestał być kosztem w firmie, a zaczął być źródłem zysków?
  • Jak firma powinna funkcjonować w obliczu automatyzacji i nowych technologii?
  • Czym jest SISU? Najnowszy, energetyczny, poruszający i optymistyczny POWER SPEECH Szymona Kudły
  • Czego zarząd oczekuje od działów personalnych?
  • Wystąpią znakomici praktycy, inspiratorzy, facylitatorzy, którzy wciągną Cię do dyskusji, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami
  • Wspólnie stworzymy unikatową platformę wymiany wiedzy, która pozwoli Ci na zmianę funkcjonowania Twojej organizacji i wzmocnienie pozycji działu HR
  • Proponujemy różnorodne formuły: panele dyskusyjne, sesje motywacyjno-inspirujące, studia przypadków
  • Tworzymy znakomitą atmosferę podczas naszych wydarzeń, dzięki czemu nawiążesz nowe relacje biznesowe i wyjdziesz z głową pełną pomysłów
  • Spotkamy się w szczególnym miejscu z wyjątkową panoramą, zaserwujemy pyszny lunch, a na koniec zaprosimy do wspólnego świętowania 25-lecia „Personelu i Zarządzania”.

PROGRAM


3 października 2019 (czwartek)

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników

Witamy podczas konferencji. Zapraszamy do rejestracji, a następnie na chwilę relaksu przy kawie! Czeka nas niezwykle emocjonujący i inspirujący dzień!

9:00 - 9:05

Przywitanie gości

Ewa Walenda, Redaktor naczelna, Personel & Zarządzanie, INFOR PL SA

9:05 - 9:50

PANEL DYSKUSYJNY

HR WCZORAJ: skąd przychodzimy, dokąd zmierzamy

Jak kształtował się rynek HR przez ostatnie 25 lat i w którym kierunku będzie się rozwijał?

Zapraszamy do debaty na temat funkcjonowania rynku HR przez ostatnie 25 lat. Porozmawiajmy o tym, jak wyglądał rynek HR wiele lat temu, ale również, w którym kierunku zmierza i na co powinniśmy sie przygotować. Zachęcamy do dyskusji!

Paneliści:
  • Magdalena Gera-Pikulska, Senior HR Executive, Management in Focus
  • Piotr Sierociński, Doradca HR, centrum ekspertyzy HR
  • Kazimierz Sedlak, doktor nauk humanistycznych, założyciel, Sedlak & Sedlak
Moderator:

Grzegorz Filipowicz, ekspert ZZL, Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner

9:50 - 10:10

HR DZISIAJ: ewolucja roli lidera

Rozmowa na temat zmieniającej się roli lidera we współczesnym świecie biznesu i jej kluczowym znaczeniu dla rozwoju każdej organizacji! Z Panem Ryszardem Pieńkowskim, właścicielem i prezesem zarządu INFOR PL S.A., twórcą czasopisma "Personel i Zarządzanie", rozmawia Ernest Bodziuch, dziennikarz prowadzący i wydawca programu gospodarczego „Biznes” w Polsat News.

Ryszard Pieńkowski, Właściciel, Prezes Zarządu INFOR PL S.A., twórca czasopisma „Personel i Zarządzanie”

Ernest Bodziuch, dziennikarz prowadzący i wydawca programu gospodarczego „Biznes” w Polsat News

10:10 - 10:30

Przerwa kawowa

10:30 - 11:00

HR DZISIAJ: rekrutacja

Skuteczna strategia rekrutacji czyli jak zainteresować i pozyskać odpowiednich kandydatów

Case Study Michelin Polska SA

Na aktualnym rynku pracy musimy szukać kreatywnych i nieszablonowych sposobów na dotarcie do najbardziej wartościowych kandydatów. Podczas prezentacji porozmawiamy o tym, w jaki sposób firma Michelin zbudowała i wdrożyła swoją strategię atrakcyjności oraz jakie narzędzia stosujemy, żeby umiejętnie „sprzedać” swoja firmę i pozyskać nowych, odpowiednich pracowników. Zdradzę również dlaczego zdecydowaliśmy się wdrożyć program studiów dualnych i klas patronackich oraz dlaczego odpowiednio dobrana komunikacja w mediach społecznościowych jest skuteczna.

Katarzyna Dalba, Recruitment Manager ECN zone, Michelin Polska S.A.

11:00 - 11:30

HR DZISIAJ: doskonalenie i zaangażowanie

Case Study Unum Życie TUiR S.A.

  • Doskonalenie środowiska pracy w dużych i heterogenicznych strukturach
  • Jak nie zamęczyć organizacji i utrzymać prawdziwe zainteresowanie tematem

Michał Płaczkiewicz, Dyrektor Działu Personalnego, Unum Życie TUiR S.A.

11:30 - 12:00

HR DZISIAJ: kultura, wartości, zaufanie

Strategiczna rola HR w budowaniu kultury, wartości, zaufania oraz przewagi konkurencyjnej w biznesie

  • Dlaczego HR powinien być traktowany jako kluczowy element strategiczny firmy, który ma wpływ na marketing, sprzedaż, wizerunek oraz finanse
  • Dlaczego HR przestał być kosztem w firmie, a zaczął być źródłem zysków?
  • W jaki sposób HR powinien rozmawiać z zarządem, aby wzmacniać swoją pozycję i wpływ na organizację?

Adam Dębowski, Instytut Liderów Zmian

12:00 - 12:25

Zdrowa motywacja. Zdrowe wyniki.

  • Jak zwiększać satysfakcję z pracy i budować dobrą atmosferę?
  • Czy i jak pracodawca może dbać o zdrowe odżywianie pracownika?
  • Mikołaj vs Pracownicy – jak wygląda świąteczny rynek benefitów?

Łukasz Borysławski, Business Line Manager-Employee Benefits, Edenred Polska

12:25 - 13:10

Przerwa na lunch

13:10 - 13:40

HR JUTRO: SISU: jesteśmy silniejsi, niż nam się wydaje

Najnowszy, energetyczny, poruszający i optymistyczny POWER SPEECH Szymona Kudły

  • Jak brać na klatę wyzwania i przeciwności w życiu osobistym i biznesowym?
  • Jak powstać mocniejszym po zawirowaniach i kryzysach?
  • Jak wzmacniać hart ducha i wewnętrzną siłę?
  • Co zrobić, aby w chwilach zwątpienia stawiać krok za krokiem i dopiąć swego?
  • Jak tworzyć kulturę firmy i zespołu opartą na SISU?

Szymon Kudła, mówca biznesowy

13:40 - 14:05

HR JUTRO: Finanse polskiego pracownika. Stan i możliwości poprawy, dzięki nowym technologiom

  • Finanse polskiego pracownika - stan dzisiejszy, perspektywy na przyszłość
  • Wpływ zmian demograficznych i makroekonomicznych na zmieniającą się relację na linii pracodawca-pracownik
  • Zmiany technologiczne na rynku finansowym i ich możliwości wykorzystania przez pracodawców

Ignacy Morawski, Founder, SpotData.pl

14:05 - 14:25

Przerwa kawowa

14:25 - 14:45

Wyniki konkursu Well Power

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami drugiej edycji konkursu Well Power. To pierwszy ogólnopolski konkurs dla firm, które realizują projekty w zakresie wellbeingu.Celem konkursu jest promowanie idei wellbeingu w organizacji orazwyłonienie najlepszych praktyk w tym obszarze.Poszukujemy firm, które wdrażają projektyi działania w obszarze wellbeingu.

To właśnie dziś poznamy zwycięskie projekty i ich autorów!

Katarzyna Chałas, Marketing Manager, Personel & Zarządzanie, INFOR PL SA

14:45 - 15:30

PANEL DYSKUSYJNY

Czego zarząd oczekuje od HR?

Rola HR znacznie zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat. Zmienia się sposób funkcjonowania, postrzegania i oczekiwań w stosunku do działów HR. Zmienia się również pozycja samego HR-u. Jakie oczekiwania ma zarząd w stosunku do szefów działów personalnych, HR Biznes Partnerów? Jak budować i rozwijać współpracę między HR a zarządem? I jak budować strategiczną rolę tej współpracy? Zapraszamy do dyskusji!

Moderator:

Grzegorz Filipowicz, ekspert ZZL, Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner

Paneliści:

  • Liwia Kwiecień, Członek Zarządu, Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
  • Barbara Zonik, Dyrektor HR, Grupa Eurozet
  • Paweł Zygarłowski, Prezes Zarządu, Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia
  • Anna Miśko, Dyrektor Działu HR, Home.pl

15:30 - 16:00

PANEL DYSKUSYJNY

Pracodawca przyszłości

  • Jakie wyzwania – z punktu widzenia pracodawcy - czekają rynek pracy w bliskiej/dalszej przyszłości
  • Jakie rozwiązania lub strategie pracodawcy już wdrażają lub powinni wdrażać, aby sprostać tym nowym wyzwaniom?

Moderator:

Łukasz Guza, Dziennik Gazeta Prawna

Paneliści:

  • Katarzyna Konieczna, Research Project Manager, Top Employers Institute Poland
  • Michał Dzieciątko, Principal Consultant, Kincentric
  • Tina Dej, Dyrektor Programu Solidny Pracodawca Roku, Kowalski Pro-Media Kowalski Robert

16:00 - 17:00

Podsumowanie 25 lat Personelu i Zarządzania

Wspólne świętowanie jubileuszu

Ewa Walenda, Redaktor naczelna, Personel & Zarządzanie, INFOR PL SA

17:00

Zakończenie konferencji

PRELEGENCI

Gość specjalny

Ryszard Pieńkowski

Właściciel, Prezes Zarządu INFOR PL S.A., twórca czasopisma „Personel i Zarządzanie”

Właściciel i prezes zarządu holdingu INFOR PL S.A., czołowego w kraju dostawcy informacji gospodarczej i prawnej, wydawca „Dziennika Gazety Prawnej”, specjalistycznych periodyków oraz serwisów internetowych, obecny na rynku wydawniczym od 32 lat.Absolwent Wydziału Prawa UW oraz studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania UW oraz SGH.

Katarzyna Dalba

Recruitment Manager ECN zone, Michelin Polska S.A.

Adam Dębowski

Instytut Liderów Zmian

Przez całe zawodowe życie związana z firmą Michelin Polska. Praca w obszarze IT i HR na różnych stanowiskach i szczeblach odpowiedzialności, między innymi Szefa Serwisu Informatyki w Polsce i Krajach Bałtyckich, Kierownika Personalnego odpowiedzialnego za zarządzanie pracownikami sprzedaży, marketingu i dystrybucji oraz rekrutacje w Polsce i Krajach Bałtyckich. Od lipca 2014 roku na stanowisku Szefa Centrum Rekrutacji. Jest odpowiedzialna za rekrutacje i Employer Branding Grupy Michelin dla grupy krajów w Europie Centralnej i Wschodniej: Polski, Czech, Słowacji, Łotwy, Litwy i Estonii.

Psycholog biznesu, doradca zarządów, przedsiębiorca, a także mediator, i mówca. Specjalizuje się w przywództwie, zwiększaniu skuteczności, zarządzaniu zmianą i zespołami oraz w podnoszeniu zysków w firmach. Od 2006 Pomaga podejmować najtrudniejsze decyzje w biznesie i porządkować to, co obecnie jest chaosie. Jest także psychologiem biznesu i w swojej pracy skupia się często na podnoszeniu inteligencji emocjonalnej w biznesie i psychologii przyszłości. Pracuje dla kadr zarządzających z takich firm jak Śnieżka, Samsung, Orange, Metlife. Pomaga ludziom i firmom w zmianach ze szczególnym naciskiem na rozwój mentalności menadżerów i pracowników oraz pokonywaniu wewnętrznych ograniczeń. Pomaga ludziom i firmom przebijać szklane sufity, poprzez pracę z oporem własnym i oporem innych ludzi. Wspiera w radzeniu sobie z najtrudniejszymi momentami w życiu: przeciążeniem wewnętrznym, stagnacją w biznesie, wypaleniem. Od 2009 roku razem z żoną prowadzi firmę dzięki czemu nieustannie ma kontakt z realiami zarządzania, sprzedaży, marketingu. Twórca metodologii i filozofii zarządzania zmianą Change Value Process (CVP). Wykłada na dwóch wyższych uczelniach (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu). Prowadzi bloga o psychologii przyszłości i psychologii strategicznej (psychologiaprzyszlosci.pl). Zapraszany jako ekspert do mediów: TVN, TVP, Polsat, Polskie Radio, Forbes, Gazeta Prawna. Pasjonat kina, przygotowuje się do roli producenta filmowego i scenarzysty, aby tworzyć filmy najwyższej jakości o człowieku w biznesie i w przyszłości. Inspirują go takie filmy jak Incepcja, Billions, Dolina Krzemowa.

Grzegorz Filipowicz

Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner

Magdalena Gera-Pikulska

Senior HR Executive, Management in Focus

Ekspert ZZL. Business Partner w ForFuture oraz Asseco Data Systems. Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner oraz członek HCI (Human Capital Institute). Wykładowca na kilku uczelniach (w tym: SGH, WSB). Członek Kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki. Posiada ponad 28-letnie doświadczenie w branży szkoleniowo- konsultingowej. Twórca autorskiego Modelu Kompetencji Zawodowych oraz narzędzi Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Autor książek: „Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi” (PWE 2004), „Rozwój organizacji poprzez rozwój efektywności pracowników” (WK 2008), „Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi – perspektywa firmowa i osobista” (WK 2014) oraz "HR Business Partner – praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji” (INFOR; 2017) jak również licznych publikacji z zakresu ZZL, zarządzania kompetencjami, Human Performance Improvement i strategii organizacji.

Ukończyła studia na wydziale Ekonomii i Socjologii oraz studia podyplomowe z Prawa Pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Absolwentka Central European University w Pradze, akredytowanego przez Uniwersytet Lancaster. Laureatka konkursu Dyrektor Personalny Roku 2000. Karierę zawodową rozpoczęła w roku 1996 w firmie ABB. Od 2000 roku związana jest z branżą telekomunikacyjną w obszarze zarządzania personelem, gdzie z pasją budowała nowoczesne funkcje HR – Siemens Sp. o.o. i Orange Sp. o.o. Od czerwca 2007 pracowała w T-Mobile Polska S.A(wcześniej PTC S.A. - ERA), jako Dyrektor HR, a później członek zarządu. W 2011 roku, w czasie rebrandingu Ery na T-Mobile, z pomocą ambasadorów nowej marki – Trendseterów – wprowadziła wśród pracowników „modę na magentę”. Brała udział w tworzeniu joint venture z operatorem Orange, którego efektem było powstanie spółki NetWorkS!, obsługującej sieć obydwu operatorów – Orange i T-Mobile, a po powstaniu spółki NetWorks!, została powołana na Członka Rady Nadzorczej, a później na wiceprezesa Rady Nadzorczej spółki. Była odpowiedzialna za utworzenie HR Shared Services Center dla grupy Deutsche Telekom obejmującego całą Europę, zlokalizowanego w Bukareszcie, gdzie także zasiadała w Radzie Nadzorczej. Rok 2015 to również ogromny sukces w kolejnej edycji programu Top Employers Polska. T-Mobile Polska przez okres kolejnych 7 lat zdobywał certyfikaty Top Employers, ale to właśnie w tym roku zdobył pierwsze miejsce po raz drugi z rzędu spośród 39 organizacji uhonorowanych certyfikatem Top Employer. W 2014 roku przystąpiła do Koalicji Prezesi - Wolontariusze 2011. Misją Koalicji był rozwój wolontariatu, wolontariatu pracowniczego i odpowiedzialnego przywództwa. W ramach woluntariatu prowadziła zajęcia na SGH nt. skutecznego budowania kariery przez współczesne kobiety. Nieustannie udowadnia, że szklane sufity są po to, aby je rozbijać - aktywnie wspiera rozwój zawodowy kobiet w firmie, zachęcając je do zdobywania kompetencji, wykorzystania pełnego potencjału i motywując do podejmowania nowych wyzwań Aktywnie działa w organizacjach wspierających rozwój leadershipu wśród kobiet (Fundacja Liderek Biznesu, Vital Voices, Technologia w Spódnicy). Obecnie prowadzi własną firmę „Management in Focus” zajmującą się mentoringiem oraz doradztwem w zakresie zarządzania. Dodatkowo prowadzi również wykłady z zakresu zarządzania personelem na studiach MBA.

Szymon Kudła

mówca biznesowy

Liwia Kwiecień

Członek Zarządu, Europejski Fundusz Leasingowy S.A.

Mówca biznesowy od 1997 r, prowadził niemal 700 eventów dla grup do 3000 osób – w Polsce, w Zachodniej Europie i w USA. Ekspert w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą oraz budowania unikalnych doświadczeń pracowników i klientów. Podczas wystąpień zręcznie przeplata wątki biznesowe ze światem sportu, muzyki i relacji rodzinnych. Autor przeszło 60 artykułów, udzielił około 20 wywiadów, zapraszany jako ekspert przez biznesowe kanały telewizyjne. Autor trzech bestsellerowych książek: „Biznesowy rollercoaster”, „Podróż lidera” oraz „OK, kupuję to!”. Sprawdź na www.szymonkudla.pl


Kazimierz Sedlak

doktor nauk humanistycznych, założyciel, Sedlak & Sedlak

Piotr Sierociński

Doradca HR, centrum ekspertyzy HR

Doktor nauk humanistycznych, założyciel pierwszej polskiej firmy doradztwa HR – Sedlak & Sedlak (1990 rok), wydawca pierwszego polskiego raportu płacowego (1997 rok), twórca pięciu portali internetowych (wynagrodzenia.pl, rynekpracy.pl, badaniaHR.pl, wskaźnikiHR.pl, raportyplacowe.pl), autor ponad 40 publikacji z zakresu HR, redaktor 11 książek poświęconych ZZL, w tym: „Łączne korzyści z pracy. Polski model Total Rewards”, „Jak skutecznie wynagradzać pracowników", „Tajniki HR – najlepsze praktyki wynagradzania i rekrutacji", „Jak wynagradzać pracowników sprzedaży", organizator 15 konferencji na temat wynagradzania (w tym Krakowskiego Forum Wynagrodzeń w latach 2006-2019), autor polskiej wersji kwestionariusza do badania satysfakcji z wynagrodzenia. Członek Society for Human Resource Management oraz WorldatWork-Total Rewards Association. Pasjonat problematyki wynagrodzeń i HR-u opartego na faktach.

Od 30 lat czynnie zajmuje się problematyką HR: w latach 1990-1995 szef personalny firmy produkcyjnej zatrudniającej 1.850 pracowników, od 1995 roku w konsultingu HR, Neumann Management Institute (1995-2000), Manager, Andersen / Deloitte (2000-2005), Senior Manager, HRM partners (2005-2019), Dyrektor Generalny, ceHR (centrum ekspertyzy HR), właściciel. Brał kierował lub brał udział w ponad 400 projektach w Polsce i zagranicą. Specjalizuje się w projektowaniu strategii HR, transformacji organizacyjnej i kulturowej pionów zarzadzania zasobami ludzkimi oraz w doradztwie płacowym i kontrolingu HR. Prowadzi szkolenia z obszaru HR oraz jest wykładowcą na studiach podyplomowych: Compensation & Benefits Uczelni Łazarskiego w Warszawie, HRBP na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Jest członkiem Rady Programowej cbHR - klubu C&B przy Uczelni Łazarskiego oraz współautorem programu pierwszych w Polsce studiów dla specjalistów C&B.

Ewa Walenda

Redaktor naczelna, Personel & Zarządzanie, INFOR PL SA

Andrzej Zieliński

Dyrektor Departamentu Centralnego Polityki Personalnej, NEUCA SA

Redaktor naczelna miesięcznika „Personel i Zarządzanie”. W latach 2015–2017 przewodnicząca kapituły Konkurs HR Dream Team (Pracuj.pl). Jurorka w konkursach „Well Power”, „Inwestor w Kapitał Ludzki”, „Ludzie, którzy zmieniają biznes” (I edycja) oraz w programie Certyfikacja Konsultantów Polskiego Forum HR. Wcześniej pracowała w takich redakcjach, jak: „Życie Gospodarcze”, „Manager”, „Szkolenia Pracownicze”, „Gazeta Prawna”. Redaktor książek o tematyce HRM. Absolwentka Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie – specjalność Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, a także studiów podyplomowych „Liderzy Zarządzania Wiedzą i Talentami w Zespołach” w Collegium Civitas oraz „Employer Branding” w Akademii Leona Koźmińskiego.

Absolwent Wydziału Psychologii UW, karierę zawodową zaczynał w T-Mobile odpowiadając za rekrutacje i projekty HR, później Diversey z odpowiedzialnością za politykę HR w Polsce i talent management w regionie CEE, kolejno Polpharma z odpowiedzialnością za HR w Zakładach Farmaceutycznych, a od 2008 roku prowadzi Departament Polityki Personalnej w NEUCA.

Barbara Zonik

Dyrektor HR, Grupa Eurozet

Paweł Zygarłowski

Prezes Zarządu, Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia

Odpowiada za tworzenie oraz realizację polityki personalnej Grupy Eurozet. Z branżą HR związana jest od kilkunastu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w takich firmach jak Maspex, C&A, Marks and Spencer, Ruch S.A., PGE EJ1, gdzie m.in. koordynowała procesy restrukturyzacji. Prowadziła także projekty rekrutacyjne i szkoleniowe, odpowiadała za system ocen, zarządzanie talentami i ścieżkami karier pracowników. Ukończyła psychologię na KUL im. Jana Pawła II.

Prezes Zarządu Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia – założyciela największej w Polsce grupy niepublicznych uczelni wyższych, prowadzących działalność w 10 miastach i kształcących ponad 70 tys. studentów i słuchaczy. W skład Grupy TEB Akademia wchodzą Wyższe Szkoły Bankowe, Dolnośląska Szkoła Wyższa oraz Wyższa Szkoła Filologiczna we Wrocławiu. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Entrepreneurial University Leaders Programme Oxford University, studiował na Uniwersytetach w Antwerpii i Tilburgu. Od 20 lat zaangażowany w zarządzanie uczelniami niepublicznymi, pełnił między innymi funkcję kanclerza i odpowiadał za takie obszary jak wypracowanie i implementacja strategii, system organizacyjny uczelni, procesy inwestycyjne, zarządzanie finansami, system HR czy wdrażanie projektów informatycznych. Czynnie uczestniczył w 8 zrealizowanych procesach przejęć i fuzji uczelni niepublicznych. Autor kilkunastu artykułów poświęconych konkurencyjności i konsolidacji szkół wyższych oraz zarządzaniu akademickimi strukturami sieciowymi. Współredaktor naukowy (wraz z K. Łobosem) pierwszej polskiej monografii poświęconej problematyce konsolidacji uczelni „Procesy konsolidacji w szkolnictwie wyższym. Stan i perspektywy” (2015).

Łukasz Borysławski

Business Line Manager-Employee Benefits, Edenred Polska

Odpowiedzialny za rozwój linii biznesowej Employee Benefits w Edenred Polska. Od 7 lat związany z branżą motywacji Pracowników i świadczeń pozapłacowych. Wraz z zespołem doradza klientom i dostarcza rozwiązania w zakresie benefitów pozapłacowych.

Ignacy Morawski

Founder, SpotData.pl

Ekonomista, prognostyk, eksplorator danych. Przez wiele lat pracował w branży medialnej i bankowej, zdobywając wiele nagród. W 2016 roku rozpoczął własny projekt - SpotData, który jest narzędziem do wizualizacji danych gospodarczych w Polsce.

Michał Dzieciątko

Principal Consultant, Kincentric

Specjalizuje się w doradztwie wokół badania i projektowania doświadczeń pracowników. Wspiera kluczowych klientów na każdym etapie procesu: tworzenia strategii dialogu z pracownikami, zbierania cennych danych, przeprowadzania wnioskowania w oparciu o wyniki badań oraz pracę z zarządami i HR klientów nad przejściem do strategicznych decyzji w oparciu o wnioski z danych. Pracuje głównie z międzynarodowymi organizacjami oraz największymi lokalnymi grupami kapitałowymi. Michał ukończył socjologię w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Kompetencje biznesowe wzmacniał także w ramach programu MBA dla Dyrektorów HR na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Katarzyna Konieczna

Research Project Manager, Top Employers Institute Poland

Od ponad 20 lat związana z obszarem Human Resources. Trener, konsultant rozwoju i zarządzania, coach, prawnik ze specjalizacją prawa pracy. Obecnie Research Project Manager w Top Employers Institute, odpowiedzialna za proces ceryfikacji i audytu. Jest aktywnym członkiem Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK. Przez wiele lat pracowała na stanowiskach menedżerskich, również jako redaktor naczelna „Personelu i Zarządzania” i Grupy Czasopism Kadrowych i Menedżerskich. Wieloletni członek kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki, organizatorka i prowadząca eventy oraz debaty podczas konferencji branżowych. Jest także autorką artykułów z zakresu prawa pracy, zarządzania i HRM publikowanych m.in. w „Rzeczpospolitej”, INFOR PL, Wydawnictwie Wiedza i Praktyka, Leader’s Magazine.

Tina Dej

Dyrektor Programu Solidny Pracodawca Roku, Kowalski Pro-Media Kowalski Robert

Absolwentka Politologii i Filozofii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.Od 2010 roku związana z firmą Kowalski Pro-media, gdzie od 2014 roku pełni funkcję Dyrektora Programu Solidny Pracodawca Roku. Na swoim koncie ma liczne publikacje o tematyce HR-owej w dodatkach do ogólnopolskich, opiniotwórczych dzienników. W jej bogatym obszarze zainteresowań mieszczą się współczesne media, Employer Branding oraz HR. Prywatnie miłośniczka gór wysokich.

REJESTRACJA

KONFERENCJA PŁATNA

350 PLN

Cenę netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Administratorem Państwa danych osobowych jest INFOR PL S.A. (więcej informacji).

KROK 1: Dane firmy i zgłaszającego

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Rafał Szary

Kierownik projektu

rafal.szary@infor.pl

+48 519 061 530

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

22 212 13 14

PARTNERZY

Jesteśmy silną, innowacyjną marką na rynku globalnym. Dostarczamy rozwiązania mobilne w zakresie motywacji i zaangażowania pracowników oraz budowania lojalności w biznesie, a co za tym idzie zwiększania sprzedaży na rynku B2B2C.


Swoim zasięgiem docieramy do 830.000 klientów korporacyjnych, 47 milionów użytkowników i 1,7 milionów partnerów afiliacyjnych w 46 krajach, z czego aż w 17 z nich pozostajemy niezmiennie liderem świadczeń e-płatniczych dla pracowników firm.


Przez ostatnie 20 lat funkcjonowania na rynku polskim przeszliśmy ogromną transformację w kierunku pełnej digitalizacji portfolio naszych produktów - kart przedpłaconych z funkcją płatności mobilnych Google Pay™ i Apple Pay.


Obecnie, Edenred Polska jest największym wydawcą kart przedpłaconych Mastercard w Polsce na rynku B2B. Karty są elastycznym i nowoczesnym narzędziem benefitów pracowniczych oraz systemów motywacyjnych i lojalnościowych dla partnerów biznesowych.


Więcej o Edenred na www.edenred.pl

Symmetrical - dostawca pracowniczych benefitów finansowych, oferujący w prosty sposób elastyczny dostęp do zarobionej pensji w każdym dniu miesiąca, nie tylko w dniu wypłaty!

Więcej o Symmetrical na www.symmetrical.ai

ORGANIZATOR

PATRONI MEDIALNI

Partnerzy

Copyright © 2018 IDEORIA SP. Z O.O.